LDV United toont de ware aard van Billie

Crea / News

We hadden het hier al over Billie, de nieuwe weekendbijlage van de kranten van Mediahuis. En PUB kon u ook al vertellen dat LDV United instond voor de lanceringscampagne. Nu krijgt u daarbij enige toelichting. Want Billie wie? Billie met de B van benieuwd, bizar, boeiend, bruisend, bourgondisch, buitengewoon, Belgisch en vooral bomvol leven. Billie is niet je zoveelste vrouwenblad, maar een bom aan inspiratie met een stevige hoek af.

LDV United creëerde een campagne die de ware aard van Billie laat zien in een spot die bomvol leven en kleur zit (letterlijk). Een combinatie die tijdens het reclameblok van je tv-scherm spat en ook via digitale kanalen een memorabele indruk nalaat. Samen met een opvallend visueel visitekaartje kreeg Billie ook een sterke auditieve identiteit mee, die haar intrede op radio niet onopgemerkt mag laten.

Credits

Client: Het Nieuwsblad

Contact: Kristof Saerens, Liesbet Brigou, Greet Vanderhoeven

Agency: LDV United

CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle

Creation: Steffy Bertels, Lynn Laenen

Account Team: Charlien De Feyter, Florence Vercammen, Julie Oostvogels

Strategy: Dimitri Mundorff, Frieke Trompet

Film Production Company: Diplomat

Director: Jeroen Willekens

Photographer: Noortje Palmers

Styling: Inger Pedersen, Fara El Bastani

Sound studio: Raygun