We hadden het hier al over Billie, de nieuwe weekendbijlage van de kranten van Mediahuis. En PUB kon u ook al vertellen dat LDV United instond voor de lanceringscampagne. Nu krijgt u daarbij enige toelichting. Want Billie wie? Billie met de B van benieuwd, bizar, boeiend, bruisend, bourgondisch, buitengewoon, Belgisch en vooral bomvol leven. Billie is niet je zoveelste vrouwenblad, maar een bom aan inspiratie met een stevige hoek af.
LDV United creëerde een campagne die de ware aard van Billie laat zien in een spot die bomvol leven en kleur zit (letterlijk). Een combinatie die tijdens het reclameblok van je tv-scherm spat en ook via digitale kanalen een memorabele indruk nalaat. Samen met een opvallend visueel visitekaartje kreeg Billie ook een sterke auditieve identiteit mee, die haar intrede op radio niet onopgemerkt mag laten.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact: Kristof Saerens, Liesbet Brigou, Greet Vanderhoeven
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Steffy Bertels, Lynn Laenen
Account Team: Charlien De Feyter, Florence Vercammen, Julie Oostvogels
Strategy: Dimitri Mundorff, Frieke Trompet
Film Production Company: Diplomat
Director: Jeroen Willekens
Photographer: Noortje Palmers
Styling: Inger Pedersen, Fara El Bastani
Sound studio: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]