LDV United verrast niet voor Agentschap Wegen en Verkeer

Waar je ook gaat op Vlaamse wegen, overal kom je werken tegen. Om het fileleed te beperken lanceerde het Agentschap Wegen en Verkeer van de Vlaamse overheid een campagne om mensen te sensibiliseren om voor hun vertrek de website wegenenverkeer.be te checken. Hoe beter je geïnformeerd bent, hoe minder je onderweg verrast wordt door een grote werf. De campagne loopt op posters langs de snelwegen, op radio en social media.
Radio
Social video

Credits
Client: Agentschap Wegen & Verkeer
Contact: Katrien Kiekens
Agency: LDV United
Creative Director: Dries De bruyn, Stef Selfslagh
Creatie: Willem De Wachter, Dries De Wilde
Account: Yaël De Wit
Motion design: Niki Desiron, Stijn Voeten
DTP: Sandra Wulffaert
Sound: Raygun
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]