De jury’s van de London International Awards (LIA) hebben op 17 november hun winnaars bekendgemaakt. Er werden ook 10 prijzen aan Belgische bureaus uitgereikt, waarvan 7 voor Mortierbrigade.
Zilver
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (TV/Cinema: Corporate Image/Social Awareness)
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (TV/Cinema: Public Service/NGO/Charities)
- BBDO met ‘-60% Culture’ voor State of the Arts (Design: Data Visualization)
Brons
- Mortierbrigade met ‘Kaleidoscope’ voor De Morgen (Digital: Visual Design)
- Mortierbrigade met ‘Feet’ voor Brussels Mobility (Online Film: Travel)
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (Production & Post-Production: Direction)
- Mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor Brussels Public Transport (Radio & Audio: Innovative Use of Radio & Audio)
- Mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor Brussels Public Transport (Radio & Audio: Travel)
- Wunderman Thompson met ‘Porn Re-enactment’ voor Child Focus (Online Film: Innovative Use of Online Film)
- BBDO met ‘Sounds Horrible’ voor Lidl (Radio & Audio: Sound Design)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]