LIA's houden van Mortierbrigade, BBDO en Wunderman Thompson

Awards / News

De jury’s van de London International Awards (LIA) hebben op 17 november hun winnaars bekendgemaakt. Er werden ook 10 prijzen aan Belgische bureaus uitgereikt, waarvan 7 voor Mortierbrigade.

Zilver

  • Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (TV/Cinema: Corporate Image/Social Awareness)
  • Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (TV/Cinema: Public Service/NGO/Charities)

  • BBDO met ‘-60% Culture’ voor State of the Arts (Design: Data Visualization)

Brons

  • Mortierbrigade met ‘Kaleidoscope’ voor De Morgen (Digital: Visual Design)
  • Mortierbrigade met ‘Feet’ voor Brussels Mobility (Online Film: Travel)
  • Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (Production & Post-Production: Direction)
  • Mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor Brussels Public Transport (Radio & Audio: Innovative Use of Radio & Audio)
  • Mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor Brussels Public Transport (Radio & Audio: Travel)
  • Wunderman Thompson met ‘Porn Re-enactment’ voor Child Focus (Online Film: Innovative Use of Online Film)
  • BBDO met ‘Sounds Horrible’ voor Lidl (Radio & Audio: Sound Design)