LIA's houden van Mortierbrigade, BBDO en Wunderman Thompson

De jury’s van de London International Awards (LIA) hebben op 17 november hun winnaars bekendgemaakt. Er werden ook 10 prijzen aan Belgische bureaus uitgereikt, waarvan 7 voor Mortierbrigade.
Zilver
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (TV/Cinema: Corporate Image/Social Awareness)
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (TV/Cinema: Public Service/NGO/Charities)
- BBDO met ‘-60% Culture’ voor State of the Arts (Design: Data Visualization)
Brons
- Mortierbrigade met ‘Kaleidoscope’ voor De Morgen (Digital: Visual Design)
- Mortierbrigade met ‘Feet’ voor Brussels Mobility (Online Film: Travel)
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (Production & Post-Production: Direction)
- Mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor Brussels Public Transport (Radio & Audio: Innovative Use of Radio & Audio)
- Mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor Brussels Public Transport (Radio & Audio: Travel)
- Wunderman Thompson met ‘Porn Re-enactment’ voor Child Focus (Online Film: Innovative Use of Online Film)
- BBDO met ‘Sounds Horrible’ voor Lidl (Radio & Audio: Sound Design)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]