In een interview met PUB Magazine kondigde Jens Mortier, CEO van mortierbrigade, al aan dat binnen de Onlyhumans Group nog meer synergieën zouden worden uitgespeeld. Nu is bekendgemaakt dat Lore Meert marketing director wordt bij Onlyhumans Group. Lore Meert groeide bij mortierbrigade door van producer tot client lead en neemt nu een volgende stap. Zij wordt marketing director voor de Onlyhumans Group én de agency’s die er deel van uitmaken: meetmarcel, Fantastic, Today, Onlyhumans, Code d’Or, Next Apps en mortierbrigade.
Samen met haar team zal Lore Meert de marketinginspanningen coördineren van de groep en haar agency’s, zodat ze nog sneller op de radar verschijnen van ambitieuze klanten en uitzonderlijke talenten. Haar eerste missie: de nieuwe naam en het model voor de Onlyhumans Group in de markt zetten. To be continued.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]