Lunch Garden en VML dagdromen van vol-love-vent

4schools / Crea / News

Wie aan Belgische klassiekers denkt, denkt meteen aan vol-au-vent. En wie aan vol-au-vent zit te denken, zíet ook overal vol-au-vent. Bijvoorbeeld wanneer je even wegdroomt tijdens het wachten op de bus. Dat dit mooie maar ook awkward momenten kan opleveren, zie je in de nieuwe tv-commercial die VML creëerde voor Lunch Garden. Gelukkig kan je – als je terug wakker bent – genieten van ‘all you can love’ vol-au-vent voor maar €12,99. 

Behalve op tv schittert de 'vol-love-vent' van Lunch Garden ook in online video, DOOH, POS, bannering en verschillende social formats. Nu alleen nog op je bord!

Credits:

Client: Lunch Garden 

Client contact: Ifke Nauwelaerts, Leen Baeten ​ 

Agency: VML Belgium ​ 

Chief Creative Officer: Klaartje Galle 

Creative Directors: Kasper Janssens, Arjen Tarras 

Creative team: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid 

Client Director: Michelle Stas 

Client Manager: Stéphanie Romano 

Client Executive: Luca Vinck 

Strategic Director: Tom Vingerhoets 

Strategic Planner: Gaëlle Maes 

Designers: Timothy Helmer, Christophe De Pelsemaker, Sofie Luyckx, Emilie Sodini 

Copywriters: Jelle Raats, Jérôme Van Den Broeck 

Agency Producer: Tim Keeren, Ingeborg Van Hoof ​ 

Sound Engineer: Menno Van Riet 

Motion Design: Andreas De Ridder, Mikael Naudet 

Production Company: Latcho 

Director: Henry Littlechild 

Photography: Ines Vansteenkiste-Muylle 

Postproduction Company: Moxy 

Music: Amp.Amsterdam