Wie aan Belgische klassiekers denkt, denkt meteen aan vol-au-vent. En wie aan vol-au-vent zit te denken, zíet ook overal vol-au-vent. Bijvoorbeeld wanneer je even wegdroomt tijdens het wachten op de bus. Dat dit mooie maar ook awkward momenten kan opleveren, zie je in de nieuwe tv-commercial die VML creëerde voor Lunch Garden. Gelukkig kan je – als je terug wakker bent – genieten van ‘all you can love’ vol-au-vent voor maar €12,99.
Behalve op tv schittert de 'vol-love-vent' van Lunch Garden ook in online video, DOOH, POS, bannering en verschillende social formats. Nu alleen nog op je bord!
Credits:
Client: Lunch Garden
Client contact: Ifke Nauwelaerts, Leen Baeten
Agency: VML Belgium
Chief Creative Officer: Klaartje Galle
Creative Directors: Kasper Janssens, Arjen Tarras
Creative team: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
Client Director: Michelle Stas
Client Manager: Stéphanie Romano
Client Executive: Luca Vinck
Strategic Director: Tom Vingerhoets
Strategic Planner: Gaëlle Maes
Designers: Timothy Helmer, Christophe De Pelsemaker, Sofie Luyckx, Emilie Sodini
Copywriters: Jelle Raats, Jérôme Van Den Broeck
Agency Producer: Tim Keeren, Ingeborg Van Hoof
Sound Engineer: Menno Van Riet
Motion Design: Andreas De Ridder, Mikael Naudet
Production Company: Latcho
Director: Henry Littlechild
Photography: Ines Vansteenkiste-Muylle
Postproduction Company: Moxy
Music: Amp.Amsterdam