Spring is coming! Eerst moeten we nog een (laatste?) winteraanval doorkomen. En in die lente trekken we misschien naar Walibi. Zonder files onderweg! Want het Naamse bureau Hungry Minds ontwikkelde een win-winconcept voor TEC en het bekende attractiepark Walibi naar aanleiding van de lancering van de nieuwe buslijn Conforto 3, zoals we hier eerder al schreven.
Die lijn verbindt Brussel met het parkeerterrein van Walibi (via de pechstrook van de E411). Snelheid, de sensatie die je beleeft als je de file voorbijrijdt, collectieve emoties: de voordelen van deze nieuwe lijn evenaren die van een heuse attractie. En dus wordt die nieuwe lijn voorgesteld als… nieuwe attractie van Walibi.
Conforto 3 : la nouvelle attraction du TEC qui dépasse les bouchons ! from Groupe TEC on Vimeo.
Hieronder vindt u fragmenten van de totstandkoming van deze ingenieuze campagne.
Credits:
TEC : Alice Thonnart & Sandrine Trousson
Hungry Minds Concept & execution 360.
CSO : Damien Ronday
AD : Ann Stimart
Video & digital : Jerome Vandewatere & Maximilien Charlier
Walibi : Guillaume Morghen
BBDO : DTP flanc de bus.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]