Na zijn 360°-campagne voor Oxfam wereldwinkels eind vorig jaar, bedacht en creëerde het Gentse conceptbureau Leitmotiv een sensibiliserende campagne voor kraanwater. Dit in opdracht van AquaFlanders, de federatie van Vlaamse waterbedrijven en rioolbeheerders. De campagne, die op donderdag 2 mei gelanceerd werd op Facebook, Instagram en Twitter, telt twee spots met Natalia en Tom Waes in de hoofdrol. Op pub.be en in PUBNews werd hierover al bericht.
En nu is er de making-of. Kijk en geniet...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




