{Making-of van de Week} Leitmotiv serveert kraanwater
Na zijn 360°-campagne voor Oxfam wereldwinkels eind vorig jaar, bedacht en creëerde het Gentse conceptbureau Leitmotiv een sensibiliserende campagne voor kraanwater. Dit in opdracht van AquaFlanders, de federatie van Vlaamse waterbedrijven en rioolbeheerders. De campagne, die op donderdag 2 mei gelanceerd werd op Facebook, Instagram en Twitter, telt twee spots met Natalia en Tom Waes in de hoofdrol. Op pub.be en in PUBNews werd hierover al bericht.
En nu is er de making-of. Kijk en geniet...
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]