{Making-of van de Week} The Other Agency verleidt Budweiser
Niet echt een making-of van een campagne, maar de making-of van een idee voor een campagne! Het nog jonge Antwerpse bureau The Other Agency (TOA) heeft nu pas haar eerste award binnen, en het is meteen een Gold op de Clio Awards. Het communicatiebureau ging dit jaar met name lopen met de Emerging Creative Award, die dit jaar draaide om een briefing van Budweiser.
Het Amerikaanse biermerk zocht een slimme campagne om haar teveel aan clean energy – dat Bud zelf genereert in een eigen windpark – op te maken. Het antwoord van de jonge creatieven van The Other Agency: a green Bud in a green bar. ‘Cause Bud is great, and clean energy is weiser. Amerikaanse bars kunnen één jaar gratis clean energy winnen door votes te sprokkelen in hun community. Op die manier blijft Budweiser brouwen for a better America. Hear, hear.
“We zijn er trots op om als klein, onafhankelijk bureau een Clio award binnen te halen,” zegt Ninia Daelman, strategic director van TOA. “We staan als underdog toch mooi te blinken tussen al dat grote gouden geweld.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]