Niet echt een making-of van een campagne, maar de making-of van een idee voor een campagne! Het nog jonge Antwerpse bureau The Other Agency (TOA) heeft nu pas haar eerste award binnen, en het is meteen een Gold op de Clio Awards. Het communicatiebureau ging dit jaar met name lopen met de Emerging Creative Award, die dit jaar draaide om een briefing van Budweiser.
Het Amerikaanse biermerk zocht een slimme campagne om haar teveel aan clean energy – dat Bud zelf genereert in een eigen windpark – op te maken. Het antwoord van de jonge creatieven van The Other Agency: a green Bud in a green bar. ‘Cause Bud is great, and clean energy is weiser. Amerikaanse bars kunnen één jaar gratis clean energy winnen door votes te sprokkelen in hun community. Op die manier blijft Budweiser brouwen for a better America. Hear, hear.
“We zijn er trots op om als klein, onafhankelijk bureau een Clio award binnen te halen,” zegt Ninia Daelman, strategic director van TOA. “We staan als underdog toch mooi te blinken tussen al dat grote gouden geweld.”
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]