Op 14 maart vindt in Kinepolis Gent de 36ste editie plaats van het BAM Student Congress. Met ‘MarketHappening’ als centraal thema wil de Belgian Association of Marketing studenten een breed inzicht geven in hoe de marketingsector er vandaag uitziet.
1.500 studenten verwelkomen en laten kennis maken met het reilen en zeilen van de marketingsector. Dat is het streefdoel van het BAM Student Congress, dat dit jaar aan zijn 36ste editie toe is.
Het thema is ook dit jaar opnieuw MarketHappening. Daarmee wilt BAM enerzijds studenten laten ontdekken wat de marketingsector vandaag te bieden heeft, en anderzijds wil het ondernemerschap koppelen aan meaningfulness in marketing. Daarbij focust BAM op de onderwerpen die ook door haar Think Tanks behandeld worden: sustainability, diversity & inclusion, martech & data, health & wellbeing en ethics.
Doorheen de dag kunnen studenten zich verdiepen in verschillende meaningful marketing sessies, gespreid over drie zalen. In totaal tekenen zo’n 27 sprekers present, en daarvan zijn reeds enkele namen bekend. Zo zullen Dhan Claes (Semetis), Karl Lechat (Lucien), José Fernandez (D’Ieteren) en Arnaud Tasiaux (Innate Motion) alvast hun opwachting maken op de verschillende podia. Bovendien zal het BAM Student Congress dit jaar volledig in het Engels te volgen zijn. Op die manier zijn de sessies voor elke student toegankelijk.
Op zoek naar meer informatie over het BAM Student Congress? Surf naar www.wearebam.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]