Marketing webinar met Kristel Verlinden: business as new

- 16/03/2023
12:00 - 13:00 - Online
 
Op 16 maart vindt de eerste BAM-Marketing Webinar plaats rond het PIM Trendrapport, dat verscheen op 31 januari. Auteur Kristel Verlinden (FutureKind) deelt het verhaal en haar visie achter het trendrapport.
De komende vijf jaren worden jaren van drastische aanpassingen en veranderingen. Innovatieve vormen van creativiteit, kritisch denken en langetermijninzichten worden de nieuwe business en marketing ‘currency’.
Leiderschap krijgt een andere invulling met meer aandacht voor aansprakelijkheid en het bouwen van een toekomstwaardige nalatenschap, open-source collaboratie wordt de motor van vooruitgang en non-demografisch denken en handelen biedt nieuwe handvaten om inclusiviteit echt te omarmen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





