McDonald’s en TBWA zorgen voor een smaakexplosie

4schools / Crea / News

Zeg “ahoy” tegen een explosie aan smaken, want vanaf vandaag werpen twee gloednieuwe lekkernijen het anker uit bij McDonald’s: de McShaker Fries Smoked Paprika en de Maestro Peppery Paul – samen een gevaarlijk goeie combo.

De lancering van deze twee smaakbommen is er knál op, dankzij de piratenvibes op social en tv. De inspiratie daarvoor haalde TBWA uit één van de hoofdingrediënten van de Maestro Peppery Paul: het zwarte goud, oftewel z’n smeuïge pepersaus. Maar ook z’n andere ingrediënten doen menig landrot watertanden, zoals z’n goudkleurige brioche, knapperige bacon, lekkere cheddar, verse sla en z’n twee sneetjes 100% rundvlees.

En ook de komst van McShaker Fries Smoked Paprika schudt iedereen wakker op social. Letterlijk. Want deze krokante frietjes met paprikakruiden schud je op jóuw manier. De mogelijkheden zijn eindeloos en ludiek... you’ll see. ​

Je tanden zetten in de Maestro Peppery Paul en de McShaker Fries Smoked Paprika? Ze zijn verkrijgbaar tot 18 maart 2024, dus voorlopig heb je nog zeeën van tijd. Aaaight!

Credits

 

Maestro campaign
McDonald’s®
TBWA

Client
Clients: Susanne Sward, Laurence Anckaert

Creative Team
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creative concept: Ad Van Ongeval, Paul Van Oevelen
Social Creative Director: Jonas Van Bael
Social creative team: Pol Labaut & Julien Roubaud
Creatives: Philip De Cock
Social copywriters: Ellen Stoffels, Manu De Wit

Account Team
Client Services Director: Bénédicte Ernst
Account Director: Elien Onclinx
Account Executive: Kevin Van Melkebeke

Strategy
Strategic Planner: Louise Marinus
Connection Strategist: Elena Cisco

PR
Laure Miquel-Jean & Amelie Scheepers & Maxence Paternotte

PRODUCTION COMPANY: CZAR
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producers: Maarten De Sutter
Regisseur: Raf Wathion
DOP: Raf Wathion

POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Agency producer & Post-producer: Geneviève Paindaveine
Offline: Hans Desmet
Online: Pierre Mailly
Grading: Baptist Najean
Sound: Gwenn Nicolay & Jan Pollet

Photography
Photography company: Studio Wauters
Photographer : Marc & Bart Wauters

Art Buying
Elly Laureys

Studio
Studio company: MAKE
Retouches & DTP: Caroline Stiernet
DTP: Caroline Stiernet

Digital
Digital Production Agency : MAKE
Project Manager: Philippe Hulhoven, Stijn Punie, Laura Paulus

Print Production
Michel Prairial

Media
Media Agency: OMD