- 21/09/2021 14:00
Op 21 september organiseert CommPas zijn jaarlijks Symposium, dit jaar met als thema Media, In Perpetuum Mobile. Er is een gevulde agenda met inzichten van de beste professionals. Het symposium vindt plaats in B19 op 21 september vanaf 14u, gevolgd drankje, om bij te praten na zo lange tijd.
AGENDA
CommPass Selection - We selected relevant surveys for you, moderated by Matthias Langenaeker, Publicis. We selected The moment for Trust by Veerle Colin (JCDecaux), Audio Observer by Marco Marini (RTL Belgium) & Digital Ad Trust (DAT).
The change to a new video ecosystem, by Wilfried Celis, DPG
Cannes, through the eyes of our one and only Belgian Jury member, Katrien Bottez, Happiness
Drink Talk - Network Drink from 18-20h
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]