Metro Media versterkt en herschikt salesteam

News / People

De regie Metro Media, die recent het nieuwe nationale medianetwerk Young Active Urban aan haar portfolio toevoegde, heeft enkele nieuwe krachten aangetrokken voor haar salesteam.

Matthijs Pevenage versterkt het salesteam als head of sales en neemt de leiding over de nieuwe commerciële structuur. Hij kan terugblikken op heel wat sales- en managementervaring bij onder meer Clear Channel (teamleader direct digital sales) en Intolaw Advocaten (commercial manager).

Christel Sanders neemt de rol op van sales manager agencies en blijft bovendien verantwoordelijk voor onder andere de sectoren FMCG en retail.

Karolien Van Gaever focust als key account manager op onder meer de sectoren fashion en beauty en blijft ook aanspreekpunt voor mediapartnerships.

Olivia Van Wageningen versterkte recent het salesteam als account manager en wordt verantwoordelijk voor sectoren zoals farma en onderwijs.

Het Metro Media salesteam werkt als onderdeel van Groupe Rossel ook nauw samen met Rossel Advertising om maximale synergie in klantenvoorstellen te creëren.

“Metro Media biedt adverteerders de mogelijkheid om nationaal een geëngageerde young active urban doelgroep te bereiken en dit via print, digital en/of activaties. De uitbreiding van het salesteam en de nieuwe commerciële structuur laat ons toe optimaal te schakelen voor onze klanten. In dit perspectief hebben we initiatief genomen om onze salesexpertise kracht bij te zetten,” aldus Werner Sluys, COO van Metro Media.