Minder dan 10.000 bezoekers? Geen reclame!

Begin april kondigde Google aan dat ze de nodige wijzigingen zou doen om haar advertentiebeleid te verbeteren. Vorige week meldde de internetgigant alvast de start van nieuw detectiesysteem, waarmee de internetgigant sneller zou kunnen handelen in geval van nodig. Nu worden er ook nieuwe maatregelen getroffen. Zo zal YouTube voortaan geen advertenties meer plaatsen voor websites met minder dan 10.000 bezoekers. Op die manier wil Google vermijden dat de eigenaars van de websites geld innen dankzij agressieve video’s of piraterijen, een maatregel die al in voorbereiding is sinds november vorig jaar, verduidelijkt YouTube.
« Deze nieuwe drempel stelt ons in staat om voldoende informatie te verkrijgen om de iniegriteit van de site te waarborgen, » vertelt Ariel Bardin, hoofd productmanagement bij Google, uit in een blogpost van Google. « Daarnaast helpt het ons ook om ervoor te zorgen dat de site voldoet aan onze ethische regels rond reclame. » In de toekomst is het videoplatform ook van plan om deze maatregelen te versterken door het toevoegen van pre-review procedures voor « nieuwe ontwerpers die websites willen ontwikkelen die inkomsten genereren, » aldus Bardin.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]