Moustique in de aanval

Het Franstalige weekblad Moustique lanceerde een nieuwe awarenesscampagne die haar positie als geëngageerde sociale medium moet bevestigen. De nieuwe campagne belicht het journalistieke werk en de decodering van de actualiteit, met respect voor de waarden van Moustique (geloofwaardigheid, originaliteit, vooruitgang en optimisme).
Nieuws, gezondheid, consumptie, politiek, economie, onderwijs, familie, cultuur,... Moustique verkent alles wat onze maatschappij uitmaakt en neemt de tijd om die te ontcijferen aan de hand van onderzoeken, rapporten en getuigenissen.
Deze campagne werd gecreëerd door Strategie Agency en is beschikbaar in print-, tv-, radio- en webversie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]