De Spring/Summer‘23-collectie van Bristol barst van de lentekriebels. In zowel online video- als fotomateriaal, geproduceerd door Initials L.A., pakken Mutant en Bristol uit met de schoonheid van de natuur en de verschillende seizoensbloemen, die door de dansende modellen vertaald worden.
De campagne sluit aan bij de Pretty Smart-strategie die Mutant eerder voor Bristol creëerde en maakt deel uit van de volgende stap in de shift van discounter naar (affordable) fashion brand – voelbaar in alle visuele communicatie. Waarbij er goed uitzien én jezelf kunnen uitdrukken zonder een aanslag te doen op je budget voorop staan. Op deze manier blijft Bristol zich positioneren als familiemerk, maar dan in een hedendaags jasje, broek, schoen of t-shirt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]