Mutant en Bristol voelen de lentekriebels
De Spring/Summer‘23-collectie van Bristol barst van de lentekriebels. In zowel online video- als fotomateriaal, geproduceerd door Initials L.A., pakken Mutant en Bristol uit met de schoonheid van de natuur en de verschillende seizoensbloemen, die door de dansende modellen vertaald worden.
De campagne sluit aan bij de Pretty Smart-strategie die Mutant eerder voor Bristol creëerde en maakt deel uit van de volgende stap in de shift van discounter naar (affordable) fashion brand – voelbaar in alle visuele communicatie. Waarbij er goed uitzien én jezelf kunnen uitdrukken zonder een aanslag te doen op je budget voorop staan. Op deze manier blijft Bristol zich positioneren als familiemerk, maar dan in een hedendaags jasje, broek, schoen of t-shirt.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]