Nathalie Rahbani: "Waarom merken nu zwijgen begrijp ik niet"

Communication / News / Positive Vibes

Waarom merken nu zwijgen begrijp ik niet. Voor mij is een merk een vriend. En vrienden zijn er voor mekaar, in goede en kwade tijden (zonder gelovig te zijn). Net nu we het moeilijk hebben, en mekaar nodig hebben, hoopte ik dat mijn favoriete merken er zouden zijn. Dat ze me zouden laten weten dat ze erom geven. Erom geven dat we hier samen doormoeten, erom geven dat we ongerust zijn, bang en verdrietig. Erom geven dat we nu maar alleen zijn, erom geven dat we liever samen zijn. Want samen, dat is nu meer dan ooit bewezen, is de basis van wie we zijn. Is de core van onze samenleving, is de essentie van ons zijn. Familie, vrienden en collega’s. Samen staan we sterker, thuis en op’t werk. Want je bent maar zo sterk als je team. Teamwork makes the dream work.
 
Binnen een paar weken mag ik er terug invliegen. In een fijne nieuwe familie, met een straf team. En gaan we vanop afstand banden creëren, en hopelijk mooie nieuwe dingen realiseren. Want dat is waar we blij van worden. Samen dingen doen. Samen het leven een stukje mooier maken, op welke manier dan ook. En als merken dit inzien en daarop inspelen, dan weten ze ons te raken.
 
Want een vriend die er is voor je in de kwade tijden, is een echte vriend. Eentje die je in je hart sluit, voor altijd.  
 
Nathalie Rahbani start op 4 mei als head of marketing bij DPG Media.