Nationale Loterij en Urban Media trekken de DOOH-kaart
De Nationale Loterij lanceert in samenwerking met Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel, een digital out-of-home (DOOH) campagne om het nieuwe krasbiljet Lady Fortuna te promoten.
De Holografische Cube, ontworpen om de aandacht van voorbijgangers in station Brussel-Zuid te trekken, benadrukt de inzet en de investeringen van de Nationale Loterij in moderne en boeiende spelervaringen. Het nieuwe spel Lady Fortuna biedt niet alleen aantrekkelijke winsten, het neemt spelers ook mee naar een immersieve leefwereld geïnspireerd door tarot, terwijl het actief projecten ondersteunt die zich richten op het welzijn van vrouwen. Kenmerkend voor deze campagne is de integratie van een interactieve QR-code, waarmee het publiek actief kan deelnemen door te stemmen op de vereniging die het beste aansluit bij hun overtuigingen.
Deze campagne is een perfecte illustratie van de wens van de Nationale Loterij om niet alleen amusement te bieden, maar zich ook in te zetten voor belangrijke sociale doelen, waarbij 100% van de winst wordt terug geschonken aan de gemeenschap en samenleving.
De campagne loopt tot 22 september en is het resultaat van een samenwerking tussen de Nationale Loterij, Initiative, Rapport, BBDO, Urban Media en Clear Channel.