Creatieve en mediebureaus kunnen nog steeds inschrijven voor De Warmste Pitch, deel van De Warmste Week. De grootste solidariteitsbeweging van Vlaanderen heeft de afgelopen jaren de weg getoond naar fundraising. Intussen weet de Vlaming wat hij kan doen om een centje bij te dragen aan een goed doel. Nu gaan we vieren wat een mens kan betekenen voor een mens. Var, VRT en Koning Boudewijnstichting zoeken straffe creatives om via sterke storytelling een extra hart te steken onder de riem van de nonprofitsector. Var wil via de VRT-radiozenders de luidspreker zetten op de goede doelen die meedoen. De deadline is verplaatst naar vrijdagavond 9 oktober. Je idee voor een initiatief moet in samenwerking met een door de Koning Boudewijnstichting erkende instantie zijn, geregistreerd via goededoelen.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]