Nieuwe klanten en nieuw management voor Boondoggle

Communication / News

BoondoggleBoondoggle vangt 2019 aan met vijf nieuwe klanten en met een nieuw managementteam. Om te beginnen zijn er dus vijf nieuwe klanten en dat zijn telkens mooie accounts. Zo zijn er Essent.be en Bancontact/Payconiq, accounts die werden binnengehaald via een pitch begeleid door Pitchpoint. Daarnaast is er Opel Finance (na consultatie) en Oxfam (via een pitch). Ten slotte is er Cevora, waarvoor Boondoggle een nieuwe digitaal platform zal uitrollen.
Tezelfdertijd kreeg Boondoggle een nieuw managementteam, na het vertrek van Pieter Lambrechts cum suis. Evi Guilliams treedt toe tot het management als managing partner Operations & Banking & Insurance Expertise. Carl De Mey treedt toe als managing partner Platform Design & Digital Transformation, terwijl Stijn Cox als managing partner Brand, Communication & Strategy en Alessandro Pepi als CFO (met een uitgebreidere rol) deel blijven uitmaken van het management.
 "Evi en Carl, die al jaren bij Boondoggle werken en zowel de digitale ervaring als de financiële klanten runnen, hebben een sleutelrol gespeeld in de groei van dit bedrijf en het opbouwen van de voorsprong van Boondoggle op het gebied van service design," zegt Christian de la Villehuchet, Havas Group global chief integration officer en CEO voor de activiteiten van de groep in België. "Stijns ongeëvenaarde merkcommunicatiecultuur in de reclame voor digitale media en activering is ondertussen een belangrijke troef om holistische communicatieoplossingen aan te bieden. Ze zullen samenwerken om een slankere, nog meer klantgerichte dynamiek te creëren bij Boondoggle."
Christian de la Villehuchet heeft er voorts alle vertrouwen in dat zij, in combinatie met de expertise van Leon Jacobs (executive creative director) en Pim Volders (technisch directeur), het nieuwe businessmomentum dat Boondoggle momenteel ervaart, zullen bevestigen. De nieuwe managementstructuur en de gecombineerde klant- en bedrijfservaring zullen beter beantwoorden aan de behoeften van de klanten op het vlak van dienstverlening, merk en digitale transformatie, zegt de Havas-topman: "Het is dus met groot vertrouwen dat Havas zal blijven investeren in Boondoggle, omdat het bureau een belangrijke rol speelt in ons netwerk als broedplaats voor nieuwe ideeën en als leverancier van nieuwe diensten met toegevoegde waarde voor onze klanten."