Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde verkochten Wasbar aan Top Brands en richtten de afgelopen maanden twee creatieve bureaus op: De Jongens en Ambassy. Zie ons bericht daarover. Ze blijven wel verbonden aan de al meermaals onderscheiden Wasbar en mochten daarom vrijdag de trofee van Belgium's Best Brand 2015 in ontvangt nemen tijdens het Marketing Congress van STIMA.
Deze onderscheiding van STIMA en De Tijd/L'Echo gaat naar sterke merken van Belgische origine die maximaal vijf jaar oud zijn. De vakjury, onder leiding van Marc Michils (ex-Saatchi & Saatchi, nu directeur van Kom Op Tegen Kanker), selecteerde uit een longlist vijf finalisten. Naast Wasbar waren dat Bel&Bo, Scooore!, Cuberdons Léopold en Newsmonkey.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]