Nieuwe onderscheiding voor Wasbar
Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde verkochten Wasbar aan Top Brands en richtten de afgelopen maanden twee creatieve bureaus op: De Jongens en Ambassy. Zie ons bericht daarover. Ze blijven wel verbonden aan de al meermaals onderscheiden Wasbar en mochten daarom vrijdag de trofee van Belgium's Best Brand 2015 in ontvangt nemen tijdens het Marketing Congress van STIMA.
Deze onderscheiding van STIMA en De Tijd/L'Echo gaat naar sterke merken van Belgische origine die maximaal vijf jaar oud zijn. De vakjury, onder leiding van Marc Michils (ex-Saatchi & Saatchi, nu directeur van Kom Op Tegen Kanker), selecteerde uit een longlist vijf finalisten. Naast Wasbar waren dat Bel&Bo, Scooore!, Cuberdons Léopold en Newsmonkey.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]