Tot en met 25 december vliegen de kerstcadeaus de deur uit bij Nostalgie. Bekende presentatoren brengen legendarische quizformules tot leven in de “Merry Quizmas”-actie. Creative Partnerships zijn er met o.a. Standaard Uitgeverij, Unigift, e5 en de Nieuwsblad webshops.
De Slimste Mens, de Pappenheimers, Tien voor Taal, De Drie Wijzen, Wie Ben Ik, Familieraad, Zeg eens Euh… Vlamingen houden van quizzen! Nostalgie speelt daarop in met Merry Quizmas. Erik Van Looy, Luc Appermont, Marcel Vanthilt, Koen Wauters, Bart Cannaerts, Goedele Liekens e.v.a. brengen aangepaste radioformats van hun populaire quizprogramma’s. Feestelijke radio boordevol cadeaus voor Kerst en Nieuwjaar. Ook heel wat adverteerders sprongen mee op de boot en komen aan bod met originele integraties. Leen Lever, marketing manager van Standaard Uitgeverij: “In de eindejaarsperiode willen wij uiteraard met onze boeken en strips top-of-mind zijn als de mensen inspiratie zoeken voor cadeaus. Het is fijn dat we bij Nostalgie telkens weer op een creatieve manier een aantal titels onder de aandacht kunnen brengen… vandaar dat we intekenden op deze Merry Quizmas-formule”.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]