“21 maart, de eerste Winkelhierdag! Wat hebben wij (The Pool) er samen met Unizo, steden, gemeenten en alle participerende lokale ondernemers naar uit gekeken.
De aftrap van onze crossmediale campagne bij Roularta en Mediahuis was gegeven en ook SBS hielp Smart mee om iedereen op 21 maart richting lokale handelaar te bewegen. Niets hield ons tegen, geen inspanning was te veel om er een fantastische dag van te maken.
De lokale handelaar die bruist van de creativiteit en overtuiging opent elke dag zijn fijne deur om je verder te helpen, voor een malse côte à l’os, het betere boek of de lokaal gebrouwen pint. Wij, maar vooral zij waren er klaar voor!”
[...] De volledige column lezen van Marc Vroonen van The Pool, de crossmediale cel van Mediahuis, Roularta Media Group, SBS Belgium en IPB? Dat kan hier!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]