“21 maart, de eerste Winkelhierdag! Wat hebben wij (The Pool) er samen met Unizo, steden, gemeenten en alle participerende lokale ondernemers naar uit gekeken.
De aftrap van onze crossmediale campagne bij Roularta en Mediahuis was gegeven en ook SBS hielp Smart mee om iedereen op 21 maart richting lokale handelaar te bewegen. Niets hield ons tegen, geen inspanning was te veel om er een fantastische dag van te maken.
De lokale handelaar die bruist van de creativiteit en overtuiging opent elke dag zijn fijne deur om je verder te helpen, voor een malse côte à l’os, het betere boek of de lokaal gebrouwen pint. Wij, maar vooral zij waren er klaar voor!”
[...] De volledige column lezen van Marc Vroonen van The Pool, de crossmediale cel van Mediahuis, Roularta Media Group, SBS Belgium en IPB? Dat kan hier!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]