Een betere wereld
Merken nemen steeds meer de verantwoordelijkheid om zich maatschappelijk te engageren. Niet alleen […]
Waarom lijkt alle content op elkaar?
Waardevolle verhalen brengen die een specifiek publiek aanspreken en een sterke merkidentiteit uitstralen, […]
Geen goede voornemens
Een nieuw jaar, daar horen goede voornemens bij. Alsof we het vorig jaar […]
Ambidexterity. Meer dan een stevige tongbreker
Toegegeven, er zijn vandaag makkelijkere woorden in de omgang. En ja, ook ik […]
Waarom chatbots marketeers in de steek laten
Steeds meer merken storten zich op chatbots als dé grote innovatie voor de […]
Iedereen gelijk? Toch niet!
Tijd om even in de achteruitkijkspiegel te kijken. De balans van 2016 oogt […]
(Winter in) Atypisch Antwerpen
Binnenkort kunnen we ons allemaal opnieuw verwarmen op tal van gezellige kerstmarkten en […]
Kunnen digitale dino's dansen?
Laat u niet wijsmaken dat uw business alleen maar succesvol kan zijn als […]
Wanneer slaan de grote mediamerken terug?
Het succes van grote merken die zich het statuut van grote media aanmeten, […]