Hoe denken adverteerders over reclame naar kinderen en tieners?
Kinderen en tieners zijn steeds vaker doelgroepen van reclame. Ze worden ook steeds […]
Meer gekheid
Als je het aan de burgers overlaat, vlieg je wel eens uit de […]
Alleen maar mooi papier
Ik weet dat jullie dit lezen vanop het scherm van jullie smartphone of […]
Een betere wereld
Merken nemen steeds meer de verantwoordelijkheid om zich maatschappelijk te engageren. Niet alleen […]
Waarom lijkt alle content op elkaar?
Waardevolle verhalen brengen die een specifiek publiek aanspreken en een sterke merkidentiteit uitstralen, […]
Geen goede voornemens
Een nieuw jaar, daar horen goede voornemens bij. Alsof we het vorig jaar […]
Ambidexterity. Meer dan een stevige tongbreker
Toegegeven, er zijn vandaag makkelijkere woorden in de omgang. En ja, ook ik […]
Waarom chatbots marketeers in de steek laten
Steeds meer merken storten zich op chatbots als dé grote innovatie voor de […]
Iedereen gelijk? Toch niet!
Tijd om even in de achteruitkijkspiegel te kijken. De balans van 2016 oogt […]