JCDecaux schaft bureaucommissie af...

Het is nu al even te volgen in de vakpers, zoals hier op pub.be en in onze papieren editie: de verschillende standpunten van media- en reclamebedrijven over het afschaffen van de traditionele bureaucommissie van 15%. Medialaan gooide de knuppel in het hoenderhok, anderen reageerden al of beraden zich nog. Ook JCDecaux, het bedrijf dat zich richt op out of home advertising (OOH), kondigt nu zijn standpunt aan. "Ik steun dit voorstel omdat het een natuurlijke en logische evolutie is van een sector die beweegt en die zichzelf opnieuw moet uitvinden," vertelt Wim Jansen, managing director bij JCDecaux Belgium & Luxembourg. "Omdat het er nu de tijd voor is, is JCDecaux er voorstaander van om de bureaucommissie af te schaffen en geleidelijk aan zijn tarieven te verlagen. Uit respect voor de verschillende tussenpersonen en de andere spelers in de OOH-markt zullen we dit pas doen vanaf januari 2017. Op die manier geven we iedereen de tijd om zich aan te passen en kunnen we er in de toekomst hopelijk met heel onze sector voor gaan."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]