JCDecaux schaft bureaucommissie af...

Het is nu al even te volgen in de vakpers, zoals hier op pub.be en in onze papieren editie: de verschillende standpunten van media- en reclamebedrijven over het afschaffen van de traditionele bureaucommissie van 15%. Medialaan gooide de knuppel in het hoenderhok, anderen reageerden al of beraden zich nog. Ook JCDecaux, het bedrijf dat zich richt op out of home advertising (OOH), kondigt nu zijn standpunt aan. "Ik steun dit voorstel omdat het een natuurlijke en logische evolutie is van een sector die beweegt en die zichzelf opnieuw moet uitvinden," vertelt Wim Jansen, managing director bij JCDecaux Belgium & Luxembourg. "Omdat het er nu de tijd voor is, is JCDecaux er voorstaander van om de bureaucommissie af te schaffen en geleidelijk aan zijn tarieven te verlagen. Uit respect voor de verschillende tussenpersonen en de andere spelers in de OOH-markt zullen we dit pas doen vanaf januari 2017. Op die manier geven we iedereen de tijd om zich aan te passen en kunnen we er in de toekomst hopelijk met heel onze sector voor gaan."
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]