Nadat Thierry Van Zeeebroeck zich namens VAR al in de papieren editie van PUB had uitgelaten over de bureaucommissie - de VAR zal Medialaan volgen en ermee stoppen - deed ook SBS dat vandaag, bij monde van Sigrid Van den Houte. Ook SBS zal de bureaucommissie laten vallen. "De komende weken worden de concrete modaliteiten voor implementatie met alle spelers besproken," voegt Kristof Demasure, woordvoerder van De Vijver Media, daar desgevraagd aan toe.
Mediahuis vindt een onmiddellijke afschaffing (nog) te vroeg, maar intussen wordt duidelijk dat de drie grote Vlaamse audiovisuele regies dezelfde lijn zullen volgen. Aan Franstalige zijde is de reactie iets gereserveerder, maar ook daar zijn diverse openingen gemaakt. Wat ons doet vermoeden dat het niet echt om een non-event gaat, zoals Anne Bataille van Dentsu Aegis suggereert, maar dat enkele vragen - ja of neen, en indien ja: wanneer - de komende maanden het debat zullen blijven beheersen. En wat doen Roularta Media en De Persgroep Advertising? Want net als Mediahuis zit men daar met diverse niveaus en een groot aantal klanten. Bij De Persgroep Advertising meldt Ilse De Schutter alvast dat de mediaregie voorlopig niet wenst te communiceren over de zaak.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]