De Nationale Veiligheidsraad besliste dat het meerdaags toerisme in eigen land sinds 8 juni mocht hervatten. Op donderdag 28 mei lanceerde de Waalse toeristische sector alvast een brede promotiecampagne om het toerisme in Wallonië te ondersteunen, samen met Hungry Minds. Daar hoort ook een nieuw webadres bij, visitwallonia.be, waar bezoekers inspiratie kunnen opdoen voor hun volgende uitstap of verblijf in Wallonië. En nu is er ook een begeleidende spot!Wallonië mooier maken, de Belgen uitnodigen om sensaties te ervaren deze zomer door te ontsnappen in deze prachtige regio, hen te verrassen met onverwachte landschappen, ze te beleven op eenvoudige en intense momenten... Dit is de missie die het Franstalige creatieve bureau zich heeft opgelegd op verzoek van Wallonie Belgique Tourisme.
Credits
Client: WBT
Directeur-generaal: Etienne Claude
Agence: Hungry Minds
Strategy: Emmanuel Briard
Account Manager: Pauline Thonnart
Account Executive: Anaïs Van Der Heyden
Chief Creativity Officer & Copywriting: Damien Ronday
Creative Director: Ann Stimart & Jeremy Paul
Motion Editor: Augustin Fievet
Motion Director: Xavier Lechanteur
Director of Photography: Philippe Therasse
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]