De Nationale Veiligheidsraad besliste dat het meerdaags toerisme in eigen land sinds 8 juni mocht hervatten. Op donderdag 28 mei lanceerde de Waalse toeristische sector alvast een brede promotiecampagne om het toerisme in Wallonië te ondersteunen, samen met Hungry Minds. Daar hoort ook een nieuw webadres bij, visitwallonia.be, waar bezoekers inspiratie kunnen opdoen voor hun volgende uitstap of verblijf in Wallonië. En nu is er ook een begeleidende spot!Wallonië mooier maken, de Belgen uitnodigen om sensaties te ervaren deze zomer door te ontsnappen in deze prachtige regio, hen te verrassen met onverwachte landschappen, ze te beleven op eenvoudige en intense momenten... Dit is de missie die het Franstalige creatieve bureau zich heeft opgelegd op verzoek van Wallonie Belgique Tourisme.
Credits
Client: WBT
Directeur-generaal: Etienne Claude
Agence: Hungry Minds
Strategy: Emmanuel Briard
Account Manager: Pauline Thonnart
Account Executive: Anaïs Van Der Heyden
Chief Creativity Officer & Copywriting: Damien Ronday
Creative Director: Ann Stimart & Jeremy Paul
Motion Editor: Augustin Fievet
Motion Director: Xavier Lechanteur
Director of Photography: Philippe Therasse
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]