Op zoek naar verloren schoonheid

Communication / Media / News

Silver & Copper (© Aude Vanlathem)

Silver & Copper (© Aude Vanlathem)


Een imago versterkt door tijd, maar nooit verlelijkt door het leven. Sinds 2014 bouwt Silver & Copper mooie en sterke merken. Vandaag wisselt het bureau van kapitein en is het tijd om een nieuwe koers te varen. Tijd voor PUB om op bezoek te gaan bij Silver & Copper...
« We realiseerden ons dat we veel erg goede dingen deden, » zegt Didier Vanden Branden, creatief directeur, bij het begin van onze ontmoeting. In heldere kantoren en een ontspannen sfeer verwelkomt hij ons in het bijzijn van zijn rechterhand Jean-Pierre Cremers, de nieuwe managing partner. Hoewel Silver & Copper inderdaad een echte knowhow toont op het vlak van positionering van merken, is het noodzakelijk om realistisch te blijven: ze moeten touchpoints kunnen vermenigvuldigen, en het is daar dat de evolutiemarge bij Silver & Copper geactiveerd zal worden. « Ons bureau van morgen is een bureau dat ook geldig en legitiem zal zijn op het gebied van inhoud, digitaal, activering, sociaal,… » Maar – wacht eens – Silver & Copper is een menselijk bureau, sterk maar klein…  past al die expertise daar?
Lees het volledige artikel in het juninummer van PUB Magazine.
Silver & Copper (© Aude Vanlathem)

Silver & Copper (© Aude Vanlathem)