- 21/10/2021 15:00
- Brussels
Blije gezichten hier bij PUB, want met veel trots mogen we u de vierde editie aankondigen van Orbit by PUB, dé conferentie rond duurzame marketing en communicatie. Van 18 tot 21 oktober 2021 nodigen we u uit voor een inspirerende vierdaagse rond een veelbelovend jaarthema: Human First! PUB-abonnees zijn erbij voor een prikje (en de online rondetafel zijn zelfs gratis), voor niet-abonnees ligt er een fantastisch aanbod klaar.
Duurzaamheid is niet denkbaar zonder aan onszelf te denken. Wij mensen zijn de drijvende krachten achter de wereld van morgen, maar we kunnen ook de vergetenen van de geschiedenis zijn. Sinds 2018 wil Orbit by PUB de markt bijeenbrengen rond enkele essentiële waarden. Thema’s als verandering en transparantie behandelden we eerder. Sinds maart 2020 maakt de wereld een crisis door die niet alleen met gezondheid te maken heeft. We vonden het dan ook van essentieel belang hiermee rekening te houden in onze editie van oktober 2021. Het thema ‘human first’ zal gedurende de vier dagen centraal staan.
Digital Week
Van maandag 18 tot woensdag 20 organiseert de PUB 6 rondetafelconferenties (3 in elke taal). Daarin leidt een moderator het debat met twee deelnemers. Deze sessies van een half uur zullen online worden uitgezonden met de mogelijkheid voor deelnemers om vragen te stellen.
Onze Nederlandstalige moderatoren
Maandag 18 - 09.00: Women Lead the way
Liesbeth Dillen, leadership activator, TEDx & inspirational speaker en trainer/business strategist (ex-Ikea, SHE works with wo-men,...)
Dinsdag 19 - 09.00: Making human change happen
Thierry Cattoir, branding architect Remarkable Europe
Woensdag 20 - 09.00: Responding to consumer’s needs
Frija Leunens, head of corporate brand activation & verbal identity AG Insurance
Onze Franstalige moderatoren
Maandag 18 - 09.00: Women Lead the way
Anne-Clotilde Picot, business development & transformation manager Ikea
Dinsdag 19 - 09.00: Making human change happen
Christophe Koninckx, ceo en lead strategist Springtime Brussels
Woensdag 20 - 09.00: Responding to consumer’s needs
Nathalie Erdmanis, director of sustainability en director of strategic marketing, branding & data insights analytics AG Insurance
LIVE CONFERENTIE
Op donderdag 21 organiseren we een ‘face-to-face’-conferentie. Vijf sprekers zullen het thema ‘Human First’ bespreken aan de hand van hun ervaringen, initiatieven en casestudy’s. Deze conferentie zal ook worden gestreamd.
Onze sprekers
- Isabel Verstraete, merkstrateeg, bezieler achter The Care Principles én voorzitter van FAM
- Jonathan Kubben, avonturier, digital marketing specialist en bedenker van het Instagram-account Mom I’m Fine
- Benoît Vancauwenberghe, oprichter en creative directeur van het Brusselse bureau 20Something
- Piet Colruyt, founder van Impact House, een hub voor changemakers (en ook kleinzoon van Frans Colruyt, oprichter van het supermarktimperium, zoals de naam al deed vermoeden).
De naam van de vijfde spreker wordt binnenkort bekendgemaakt.
Inschrijven voor deze vierde editie van Orbit by PUB kan via ons platform
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]