PHNX Awards zoekt campagnes die wereld veranderen

Awards / News

Vorig jaar lanceerde AdForum de  PHNX Awards als een manier om creativiteit te vieren en het moreel van de industrie op te peppen. De respons was fenomenaal: een ongelooflijk diverse jury van 450 juryleden uit 120 landen, en meer dan 4000 inzendingen. Ook PUB was in deze jury vertegenwoordigd.

Gezien dat enthousiasme besloot AdForum dat het verhaal moest doorgaan. Dus zullen de PHNX Awards in 2021 opnieuw in het leven worden georganiseerd met een nieuwe missie: Transformatie. Deze keer zullen ze de creativiteit vieren die de wereld van morgen zal beïnvloeden.

Er zijn slechts vijf categorieën. Transform A Brand; Transform An Industry; Transform Communications; Transform Working - en tot slot Transform Lives.

Om een deel van de kosten te dekken, maar ook om een brede toegankelijkheid te garanderen, zal slechts een kleine bijdrage van 50 euro per inzending worden gevraagd.  Alle informatie vindt u op de website van PHNX Awards.