Wat is copy, wat is paste? Of: wat is origineel, wat is plagiaat? Joe La Pompe gaat er in het nieuwste nummer van PUB op in. Al is de gelijkenis tussen campagnebeelden in sommige gevallen misschien écht toevallig. Of onbewust. Serendipiteit, weet je wel. Dit nummer van PUB is dus een kijkboek, maar ook een praat- of discussieboek. Zijn de bevindingen van Joe, behalve vaak hilarisch, ook altijd hard te maken? Wat kan, wat kan (minder)? We laten dat graag aan u over.
En wat met de juridische kant van de zaak?
De rest van haar opiniestuk leest u op de website van PUB.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]