Plagiaat (en de juridische consequenties)

Wat is copy, wat is paste? Of: wat is origineel, wat is plagiaat? Joe La Pompe gaat er in het nieuwste nummer van PUB op in. Al is de gelijkenis tussen campagnebeelden in sommige gevallen misschien écht toevallig. Of onbewust. Serendipiteit, weet je wel. Dit nummer van PUB is dus een kijkboek, maar ook een praat- of discussieboek. Zijn de bevindingen van Joe, behalve vaak hilarisch, ook altijd hard te maken? Wat kan, wat kan (minder)? We laten dat graag aan u over.
En wat met de juridische kant van de zaak?
De rest van haar opiniestuk leest u op de website van PUB.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]