Plagiaat (en de juridische consequenties)

Wat is copy, wat is paste? Of: wat is origineel, wat is plagiaat? Joe La Pompe gaat er in het nieuwste nummer van PUB op in. Al is de gelijkenis tussen campagnebeelden in sommige gevallen misschien écht toevallig. Of onbewust. Serendipiteit, weet je wel. Dit nummer van PUB is dus een kijkboek, maar ook een praat- of discussieboek. Zijn de bevindingen van Joe, behalve vaak hilarisch, ook altijd hard te maken? Wat kan, wat kan (minder)? We laten dat graag aan u over.
En wat met de juridische kant van de zaak?
De rest van haar opiniestuk leest u op de website van PUB.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



