Wat is copy, wat is paste? Of: wat is origineel, wat is plagiaat? Joe La Pompe gaat er in het nieuwste nummer van PUB op in. Al is de gelijkenis tussen campagnebeelden in sommige gevallen misschien écht toevallig. Of onbewust. Serendipiteit, weet je wel. Dit nummer van PUB is dus een kijkboek, maar ook een praat- of discussieboek. Zijn de bevindingen van Joe, behalve vaak hilarisch, ook altijd hard te maken? Wat kan, wat kan (minder)? We laten dat graag aan u over.
En wat met de juridische kant van de zaak?
De rest van haar opiniestuk leest u op de website van PUB.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]