Onder het gros aan communicatietools is er eentje die, ondanks zijn verouderde look, nog steeds populair lijkt te zijn: de flyer. Strooibiljet, vlugschrift, pamflet,… namen zijn er genoeg voor, maar de flyer heeft maar één doel: zoveel mogelijk relevantie info op een aantrekkelijke manier communiceren. In een klein formaat natuurlijk, dat gemakkelijk in je hand of broekzak past.
De flyer, vroeger vooral rondgedeeld door autoriteiten, wist zich in de loop der jaren op de kaart te zetten als een populair medium. Sociale bewegingen, revoluties… Het papiertje heeft zomaar even de publieke opinie gevormd. De lievelingsplekken van de flyer? Drukbezochte plaatsen, zoals winkelstraten, treinstations, markten en bushaltes. En in wat lijkt een ver verleden ging hij ook wel eens van deur tot deur. Althans voor 2020, want nu het coronavirus er is zit dat doorgeven van hand tot hand er voorlopig niet meer in. De vraag hoe effectief papier nog is, lijkt actueler dan ooit.
[...]
Het volledige artikel leest u hier
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]