Onder het gros aan communicatietools is er eentje die, ondanks zijn verouderde look, nog steeds populair lijkt te zijn: de flyer. Strooibiljet, vlugschrift, pamflet,… namen zijn er genoeg voor, maar de flyer heeft maar één doel: zoveel mogelijk relevantie info op een aantrekkelijke manier communiceren. In een klein formaat natuurlijk, dat gemakkelijk in je hand of broekzak past.
De flyer, vroeger vooral rondgedeeld door autoriteiten, wist zich in de loop der jaren op de kaart te zetten als een populair medium. Sociale bewegingen, revoluties… Het papiertje heeft zomaar even de publieke opinie gevormd. De lievelingsplekken van de flyer? Drukbezochte plaatsen, zoals winkelstraten, treinstations, markten en bushaltes. En in wat lijkt een ver verleden ging hij ook wel eens van deur tot deur. Althans voor 2020, want nu het coronavirus er is zit dat doorgeven van hand tot hand er voorlopig niet meer in. De vraag hoe effectief papier nog is, lijkt actueler dan ooit.
[...]
Het volledige artikel leest u hier
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]