Profirst gaat voor klasse

Communication / Media / News

Jean-Philippe Maes & Bruno Pani

Voortdurend het evenwicht behoudend tussen premium, elegant en efficiënt, is Profirst op wereldvlak een van de meest dynamische eventbureaus uit de sector. Een deel van zijn activiteiten wordt beheerd vanuit een groene oase in Waals Brabant.

 

Een maximum aan communicatie tussen iedereen.

Een maximum aan communicatie tussen iedereen.

In de inkomhal wordt de bezoeker in een sjiek universum ontvangen met zicht op een muur die volledig behangen is met gelikte foto’s van Cecil Beaton, officiële fotograaf van Vogue US in de jaren twintig. “We hadden de foto’s op een evenement tentoongesteld en we hebben ze daarna gerecupereerd,” legt oprichter Bruno Pani uit. “Ze geven namelijk meteen een premiumtoon aan, die meer dan ooit onze huidige positionering uitbeeldt. Ook al zijn we onlangs meer corporate werk beginnen te doen, vooral in de sport. In 1996 hebben we de opening verzorgd van een Emporio Armani op de Brusselse Zavel. Dat heeft ons meteen bestempeld als gericht op premium en elegantie. En omdat Giorgio Armani van ons werk hield, hebben we andere opdrachten voor hem uitgevoerd. Vervolgens heeft hij ons bij L’Oréal geïntroduceerd, dat de licentierechten van Armani bezit voor de parfums en de schoonheidsproducten. Het gaf ons de mogelijkheid om een bureau in Parijs te openen, dat momenteel vooral in de luxesector actief is met klanten zoals onder andere LVHM. Sinds enkele jaren hebben we ook een afdeling opgestart die enkel privé-evenementen van een bepaald niveau organiseert. Onze creatieve richtlijn is nauwgezet en gericht op elegantie, puurheid en efficiëntie. Al deze projecten hebben vorm gegeven aan de business van het bedrijf.”

Meer over Profits leest u in PUB Magazine.

 

Profirst_D404050