Met de Kop Op campagne wil de Provincie Antwerpen het smartphonegebruik van de Vlaming bijsturen. Uit onderzoek blijkt namelijk dat steeds meer jongvolwassenen stress ervaren door overmatig smartphonegebruik - zie ook het recente onderzoek van imec. De Kop Op campagne wil hen op een luchtige, niet belerende manier overtuigen om minder aan hun scherm gekluisterd te zitten.
Onlyhumans ontwikkelde de volledige campagne, van concept tot uitwerking. Op www.kopop.be kun je terecht voor tips om je smartphonegebruik binnen de perken te houden. Het is geenszins de bedoeling om de smartphone volledig te bannen, wél om bewuster om te gaan met je gsm. Daarom kun je op de website een zelftest doen en ontdekken welk type smartphonegebruiker je bent. Via Facebook wordt de campagne verder versterkt met grappige en actuele content.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





