Provincie Antwerpen en Onlyhumans laten smartphone links liggen
Met de Kop Op campagne wil de Provincie Antwerpen het smartphonegebruik van de Vlaming bijsturen. Uit onderzoek blijkt namelijk dat steeds meer jongvolwassenen stress ervaren door overmatig smartphonegebruik - zie ook het recente onderzoek van imec. De Kop Op campagne wil hen op een luchtige, niet belerende manier overtuigen om minder aan hun scherm gekluisterd te zitten.
Onlyhumans ontwikkelde de volledige campagne, van concept tot uitwerking. Op www.kopop.be kun je terecht voor tips om je smartphonegebruik binnen de perken te houden. Het is geenszins de bedoeling om de smartphone volledig te bannen, wél om bewuster om te gaan met je gsm. Daarom kun je op de website een zelftest doen en ontdekken welk type smartphonegebruiker je bent. Via Facebook wordt de campagne verder versterkt met grappige en actuele content.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]