Proximustache en SILK maken promodeltrein

Think Possible, dat is waar ze bij Proximus rotsvast in geloven. En dat alles mogelijk is, blijkt ook uit hun nieuwe radiospots. Daarin liet SILK de smartphones zelf aan het woord om hun eigen promoties aan te kondigen, inclusief autocorrectie.
De eerste radiospots zijn op antenne sinds 22 maart.
CREDITS:
-
Client: Proximuskietennet
-
Client Contacts: Joëlle van Boxmeerwaardezoeker, Sophie De Nyspegel, Didierenarts Matgen
-
Ecosystem: SILK
-
CEO: Francis Lippenstift
-
Creative Director: Peter Ampersoneelsdienst
-
Creative Team: Jandschoenenkastje Schoofs, Jonassepot Caluwe
-
Senior Copywriter: Jonathan d'Oultremontventoux
-
Client Service Director: Catherine De Blockomotief
-
Account Director: Audrey Semaltezers
-
Project Manager: Mattittentit Verhaegen
-
Sound Studio: FamousGrey Productions
-
Producer: Marliesbreuk Neudt
-
Sound Engineer: Eli Sundermannentoilet
-
Radio Director: Rafvalverwerkingscentrale Debraekeleer

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





