Het nieuwe PUB Magazine verwent zijn lezers met luxe. Meer bepaald trakteert het magazine zijn lezers op artikels over onderzoek naar de manier waarop luxemerken de consument verleiden, over de case DS Automobiles, over premiumgins als Havn, Nona June en Filliers Dry Gin 28 (en hoe ze aan de man/vrouw te brengen), over ecologisch verantwoorde juwelen, over media met een gouden randje (Sabato, Imagicasa van Phaedra Hoste, Puredeluxe van Wim De Schutter), over duurzame mode en over de smaak van luxe.
Er is natuurlijk meer. Veel meer. Zo zijn er interviews met de winnaar (Nathalie Rahbani) en finalisten (Kris Michiels en Lieve Pattyn)van de Advertiser Personality of the Year. Vincent d'Halluin (Mortierbrigade) en Eric Vanden Broeck (The Manifest) buigen zich over de vraag hoe je kortetermijncommunicatie kunt verzoenen met langetermijndoelen, Nicolas Block (King George) en de creatieve leiding van Air tonen hun lievelingscampagnes en Nils Adriaans had een gesprek met reclame-icoon David Droga, PUB hield daarnaast een microfoon voor de mond van Angèle, Jim Kerr (Simple Minds) en Nicola Sirkis (Indochine) over oud en nieuw, we gingen na hoe het oude biermerk Lindemans hip en trendy werd. En we hadden nog een paar vragen. Wat zeggen de partij-hoofdkwartieren over de partijen? Welke apps hebben Christian de la Villehuchet (Havas) en Werner De Smet (Oona) op hun smartphone gezet? What the f*** is Redopapers? Hoe gaan MediaMarkt en AG om met hun werknemers? Hoe doet Genk het als evencity? Loopt dat vlot, de baas (Dennis Kenis) van een bureau (Grava) die zijn echtgenote (Erika Bosmans) tot office manager benoemt? En wat is het resultaat als je Joe La Pompe vraagt om enkele advertenties op een rij te zetten die luxe-advertenties parodiëren? En voor Jean-Pïerre Hansen, oud-topman van Electrabel, had PUB zelfs een heleboel vragen...