PUB trekt de straat op

Media / News

coverPUB2PUB Magazine trekt deze maand de straat op. Met de auto, de trein, de tram, de bus of de (deel)fiets: alles is mogelijk! Maar hoe gaat het eigenlijk met onze mobiliteit? En hoe zit het met advertenties voor mobiliteit en het verhuren van offline en online reclameruimte? PUB praatte met vertegenwoordigers van onder meer Touring, TreinTramBus, Publifer, Villo!, Lijncom, Vroom.be, VAR en Waze. En Sam De Win en Eric Hollander vragen zich af of je nog wel creatief mag of kunt zijn voor bewegende objecten...
We hebben het in dit nummer natuurlijk ook nog over andere onderwerpen. Wat dacht u van de relatie tussen creativiteit en realiteit - als aanloop naar de Creative Session van Creative Belgium op 29 maart over dat onderwerp? Het belang van (sociale) media voor onze politici, die zich stilaan warmlopen voor lokale en vervolgens nationale verkiezingen? En hoe verenigingen vrouwen zich in de zakenwereld?
Intussen heeft Wim Vermeulen nieuws voor de mad men van morgen en bestaat de marketingopleiding van Vlerick Business School 50 jaar, wat ons verleidde tot de voorpublicatie van een van de interviews uit en boek dat naar aanleiding van dat jubileum wordt uitgegeven. We lieten Wouter Boits (The Oval Office) en Stijn Vanspauwen (Kinepolis) van gedachten wisselen over entertainment en marketing anno 2018, onderzochten in welke mate Namen zich mediacity mag noemen, we gingen op bezoek bij Cypres in Leuven  en we zochten enkele mensen in onze sector op die zich familie mogen noemen. En dan vergeten we nog de onvolprezen rubriek van Joe La Pompe, die zich ontfermt over forenzen. O ja, er zijn natuurlijk weer columns (onder meer Yves Van Landeghem en Steve Brouwers), inspirators (Sonja Klein en Filip Vandewiele) en new kids in town (onder meer Annelies Boddez en Stephanie De Smedt). Ontdek ze in PUB Magazine...