Quick en Happiness vinden winnen belangrijker dan meedoen!
Het einde van het jaar nadert, en dat betekent cadeaus. Bij Quick zijn dat er dit jaar heel wat, meer dan 300 om precies te zijn. Zoals de afgelopen twee jaar kunnen deelnemers deze prijzen winnen via merryquickmas.be. De spelmechaniek blijft hetzelfde, maar er is een nieuw concept geïntroduceerd en een geheel nieuwe visuele stijl ontwikkeld.
Hoe werkt het spel?
Elke dag worden er prijzen verstopt op locaties verspreid over België. Spelers gebruiken Google Street View om hun omgeving te verkennen en hints te vinden. Zodra ze een locatie herkennen, kunnen ze een pin op de kaart plaatsen om hun kans te wagen.
Het doel is om meer dan 900 punten te behalen en de schiftingsvraag zo goed mogelijk te beantwoorden om een prijs te winnen. Maar zelfs met minder dan 900 punten ontvangen spelers een coupon in de MyQuick-app. Het mooie? Je kunt elke dag opnieuw meedoen.
De campagne, ontwikkeld door Happiness, loopt van 2 december tot en met 22 december en wordt ondersteund via sociale media, digitale kanalen en POS-materiaal.
Credits:
Client: Quick
Head of Marketing Quick: Dirk Lammens
Marketing Manager Quick: Jilze Gerritsen
Brand Activation Marketeer: Maxime De Vos
Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren
Brand Manager Quick: Leen Baeten
Agency: Happiness Brussels
Chief Executive Officer: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Strategic Director: Wesley Roeland, Frans Cuypers
Connectivity Planner: Khuslen Tsogbadral
Concept: Tine Van Daele, Ella Van Cappellen
Account Management: Romain Taeymans, Emmanuelle Hoet, Stef Cuypers
Copywriter: Ella Van Cappellen, Dee Verwaetermeulen, Margaux Gérard
Print producer: Pascal Delfosse
Head of Motion: Remke Faber
Motion designer: Andrey Brukowski, Marie-Charlotte Baert, Mathias Hoet
Head of Design: Dries Lauwers
Designer: Emilie Wauthelet, Lore Snauwaert, Gita Krasznai
DTP: Loïc Lenoble
Lead Developer: Thomas Colliers
Digital project manager: Zeno Stevens
Platform Development: Bliss
Support development:
App Developer: LevelApp
Responsible: Renaud Laloire
Digital Support Agency: Dignify
Responsible: Niko Ieronymakis
Marketing Automation Developer: Anouar Andichi
Production:
Bliss producer: Arthur De Wachter
Jekyll n' Hyde producer: Delphine Gilson
Photography studio: Jekyll n' Hyde
Photographer: Fred Labeye
Assistant photography: Gilles
Figurant: César
Retouche: Tim Vin
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]