Quick en Happiness vinden winnen belangrijker dan meedoen!

4schools

Het einde van het jaar nadert, en dat betekent cadeaus. Bij Quick zijn dat er dit jaar heel wat, meer dan 300 om precies te zijn. Zoals de afgelopen twee jaar kunnen deelnemers deze prijzen winnen via merryquickmas.be. De spelmechaniek blijft hetzelfde, maar er is een nieuw concept geïntroduceerd en een geheel nieuwe visuele stijl ontwikkeld.

Hoe werkt het spel?

Elke dag worden er prijzen verstopt op locaties verspreid over België. Spelers gebruiken Google Street View om hun omgeving te verkennen en hints te vinden. Zodra ze een locatie herkennen, kunnen ze een pin op de kaart plaatsen om hun kans te wagen.

Het doel is om meer dan 900 punten te behalen en de schiftingsvraag zo goed mogelijk te beantwoorden om een prijs te winnen. Maar zelfs met minder dan 900 punten ontvangen spelers een coupon in de MyQuick-app. Het mooie? Je kunt elke dag opnieuw meedoen.

De campagne, ontwikkeld door Happiness, loopt van 2 december tot en met 22 december en wordt ondersteund via sociale media, digitale kanalen en POS-materiaal.

Credits:

Client: Quick
​Head of Marketing Quick: Dirk Lammens
​Marketing Manager Quick: Jilze Gerritsen
​Brand Activation Marketeer: Maxime De Vos
​Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren
​Brand Manager Quick: Leen Baeten
​​Agency: Happiness Brussels
​Chief Executive Officer: Karen Corrigan
​Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
​Creative Director: Katrien Bottez
​Strategic Director: Wesley Roeland, Frans Cuypers
​Connectivity Planner: Khuslen Tsogbadral
​Concept: Tine Van Daele, Ella Van Cappellen
​Account Management: Romain Taeymans, Emmanuelle Hoet, Stef Cuypers
​Copywriter: Ella Van Cappellen, Dee Verwaetermeulen, Margaux Gérard ​
​Print producer: Pascal Delfosse
​Head of Motion: Remke Faber
​Motion designer: Andrey Brukowski, Marie-Charlotte Baert, Mathias Hoet
​Head of Design: Dries Lauwers
​Designer: Emilie Wauthelet, Lore Snauwaert, Gita Krasznai
​DTP: Loïc Lenoble
​Lead Developer: Thomas Colliers
​Digital project manager: Zeno Stevens
​Platform Development: Bliss
Support development:
​App Developer: LevelApp
​​Responsible: Renaud Laloire
​Digital Support Agency: Dignify
​​Responsible: Niko Ieronymakis ​
​Marketing Automation Developer: Anouar Andichi
​​Production:
​Bliss producer: Arthur De Wachter
​Jekyll n' Hyde producer: Delphine Gilson
​Photography studio: Jekyll n' Hyde
​Photographer: Fred Labeye
​Assistant photography: Gilles ​
​Figurant: César
​Retouche: Tim Vin