Na de bekendmaking van de pitchwinst vorige maand presenteert RCA nu de eerste oogst voor haar kersverse klant BelOrta: een uitgebreide voorjaarscampagne met glansrollen voor asperges en tomaten. RCA behoudt de baseline "Verbazend plezant", schaaft de Franstalige baseline bij tot "Plus fun que prévu" en geeft de gekende jingle een welverdiende opfrisbeurt. In de verschillende media maakt RCA duidelijk voor wie de groenten en fruit van BelOrta plezant zijn (spoiler: eigenlijk iedereen). Tegelijk worden de kenmerkende waarden van BelOrta naar voor geschoven: smaak, lokaal en plezier. Zes heroïsche radiospots brengen een grappige ode aan alledaagse helden. We krijgen vermakelijke video-ads voor onder meer tomaten, asperges en aubergines op ons bord. En ook in social en bannering zien we verrukkelijk beeldmateriaal en plezante copywriting. Smaakt naar meer!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]