Op zondag 9 juni trok ons land massaal naar de stembus om een stem uit te brengen voor een nieuw Vlaams, federaal en Europees parlement. Die historische verkiezingsdag werd ook massaal gevolgd op tv en online. VTM Nieuws bereikte 2,4 miljoen kijkers en 2,6 miljoen Vlamingen volgen verslaggeving via HLN.
De Grote Verkiezingsshow Stem24 van VTM Nieuws, die zondagochtend om acht uur 's ochtends begon en non-stop doorging tot elf uur 's avonds, bereikte gisteren doorheen de dag 2,4 miljoen Vlamingen. VTM scoorde tussen vijf en elf uur 's avonds een marktaandeel van 32,4 procent in de doelgroep VVA 18-54. Dat is een stijging van 10 procent-punt ten opzichte van de verkiezingen in 2019 (22,5 procent) en zelfs 13 procent ten opzichte van de verkiezingen in 2014 (19,8 procent). In de jonge doelgroep VVA 18-44 was VTM de marktleider tussen vijf uur 's avonds en middernacht. Na Het Conclaaf, Het Grote Debat en Het Grote Duel boekt VTM dus opnieuw straffe cijfers met de verkiezingen.
Ook in de app van HLN en op HLN.be werd de verkiezingsdag bijzonder druk gevolgd. Een recordaantal Vlamingen - 2,6 miljoen om precies te zijn - volgden online alle updates, eveneens een sterke stijging in vergelijking met de verkiezingen in 2019.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]