De website van Roularta Advertising heeft een nieuwe look gekregen. Qua navigatie is er niets veranderd, en de verschillende contentelementen zijn er nog steeds: Roularta Media Group-merken (magazines/digital/dagbladen/TV/events) en recent nieuws. Evenals de tarieven en kalenders, frequent geactualiseerd. Ook zijn er lezersonderzoeken te vinden. De onderzoeksafdeling van Roularta Advertising voert er gemiddeld 40 per jaar uit. Deze enquêtes maken het mogelijk om unieke informatie te verkrijgen over de gemeenschappen van Roularta Media Group.
De website bevat ook een presentatie van alle teamleden. Mark Daemen, directeur Strategie & Innovatie:“Nieuw is dat merken op de Roularta Brand Studio-pagina heel wat inspiratiebronnen kunnen vinden voor hun native marketingprojecten. Al onze recente realisaties, waaronder prijswinnende projecten zoals de Gids voor Duurzaam Ondernemen, geproduceerd in samenwerking met KPMG, worden gepresenteerd met zinvolle illustraties.” Ontdek hier de vernieuwde website.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]