Shortlist Gerety Awards viert Belgisch werk

Awards / News

De Gerety Awards, de enige creatieve prijs die het beste in reclame vanuit de vrouwelijke visie beloont, heeft haar shortlist bekendgemaakt. En daar staan voor ons land heel wat bekende campagnes op: onder meer (en soms meerdere) shortlists voor The Breakaway voor Decathlon van BBDO Belgium, Volvo Street Configurator van FamousGrey, ReStory voor Canon van Happiness Brussels, The umbilical cord voor Equal pay day van Mortierbrigade, Mix4Boobs voor NRJ&Pink Ribbon van Ogilvy Social.Lab en de campagnes Millboard en Mercedes & The Wind voor Mercedes-Benz en The Walking Première voor Disney+ van Publicis Groupe Belgium...

De uiteindelijke winnaars (gold, silver, bronze, grand prix en overall network & agency of the year) worden bekendgemaakt op 6 september. Werden wel al bekroond: het agency/production company of the year per land. BBDO werd daarbij verkozen tot Belgium agency/production company of the year.

Belgisch ambassadeur en creatief directeur bij BBDO Antoinette Ribas reageert enthousiast: “Ik ben onder de indruk van het aantal campagnes dat bij Gerety is ingediend en hoe deze awarduitreiking in slechts enkele jaren is gegroeid. Ik heb enorm genoten in het gezelschap van mijn jury, die zeer nieuwsgierig en betrokken was. Het was voor ons een unieke kans om onze standpunten te delen met tal van strategen, creatievelingen, producenten en klanten.”

Bekijk de volledige shortlist hier. De jurysessies werden bovendien opgenomen, die kan u bekijken op YouTube.