Ter aanvulling van ons bericht over de Smile-campagne van Voltage voor de Volkswagen ID.Buzzz: Urban Media en Clear Channel zorgden voor een 'smile' in het hele land. Want Volkswagen lanceert ID. Buzz, de eerste 100% elektrische familie minibus, met een opvallende groot formaat out-of-home campagne die digitaal, gigantische cut-outs en massaal bereik combineert. Op de poster? Kleur, blijdschap en maximale impact voor deze nationale campagne. Naast het billboard dat in Brussel (Général Jacqueslaan) in een gigantische glimlach is veranderd, wordt de visual getoond op de prestigieuze More O'Ferrall 36m²-billboards in de stadscentra en de grote Belgische steden, de I-CONIC schermen in Brussel, de 5 Digital Landscapes en de 8 Premium Digital Panoramics in treinstations.
De campagne loopt tot 25 december en is het resultaat van een samenwerking tussen D'Ieteren, Space, Outsight, Voltage, Urban Media en Clear Channel.
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Director bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]