Smile in het hele land met Urban Media en Clear Channel
Ter aanvulling van ons bericht over de Smile-campagne van Voltage voor de Volkswagen ID.Buzzz: Urban Media en Clear Channel zorgden voor een 'smile' in het hele land. Want Volkswagen lanceert ID. Buzz, de eerste 100% elektrische familie minibus, met een opvallende groot formaat out-of-home campagne die digitaal, gigantische cut-outs en massaal bereik combineert. Op de poster? Kleur, blijdschap en maximale impact voor deze nationale campagne. Naast het billboard dat in Brussel (Général Jacqueslaan) in een gigantische glimlach is veranderd, wordt de visual getoond op de prestigieuze More O'Ferrall 36m²-billboards in de stadscentra en de grote Belgische steden, de I-CONIC schermen in Brussel, de 5 Digital Landscapes en de 8 Premium Digital Panoramics in treinstations.
De campagne loopt tot 25 december en is het resultaat van een samenwerking tussen D'Ieteren, Space, Outsight, Voltage, Urban Media en Clear Channel.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]